INEKOGRUPPEN STORSATSAR MED GLOSSYBOX

Under september månad kommer närmre 60 000 svenskar få hem en Naked Lips-produkt i sin brevlåda. Detta tillsammans med Sveriges största prenumerationstjänst för skönhet, Glossybox.
Senast Naked Lips deltog i Glossybox blev produkten Sea Buckthorn utsedd till en av de mest populära läppvårdsprodukterna i Glossybox´s historia.

Det ska bli väldigt spännande att följa prenumeranternas upplevelser av Naked Lips när de rullar ut i september, berättar Emil Andersson, marknadschef på Inekogruppen AB.
I boxen kommer Naked Lips, Plush Red, ett läppbalsam med färg denna gång delta. Ett ekologiskt läppbalsam med en härlig röd intensiv färg. Vi tycker den passar utmärkt för den svenska hösten och hoppas givetvis att mottagandet blir lika väl som förra kampanjen.
Denna gång kommer vi även närvara i The Man Box som är Glossybox´s motsvarighet riktad enbart till män.
Vi har inte närvarat i The Man Box tidigare men ser med stor spänning fram emot att följa resan. Boxen presenteras denna gång i samarbete med Daniel Paris och kampanjen #kärleksfulltinternet, berättar Emil. En behjärtansvärd kampanj som är högaktuell och någonting vi väldigt gärna stödjer och hjälper att sprida.
Läs mer här, http://danielparis.spotlife.se/2015/09/01/karleksfulltinternet/

Produkterna i The Man Box kommer vara Naked Lips Pepparmint och Superfruits.